صادرات به چین

ارائه خدمات صادرات به چین

صادرات به چین

ارائه خدمات صادرات به چین

بازرگانی بالازاده با دفتر مستقر در چین با دارا بودن تجربه چندین ساله در امر تجارت با کشورچین آماده ارائه خدمات برای صادرکنندگان محترم میباشد.

بایگانی
آخرین مطالب

 دوران پسا تحریم، فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در حوزه تجارت و تولید می باشد. باز شدن دروازه های تجاری کشورمان با جهان مدرن، این امکان را فراهم خواهد آورد که سرمایه گذاران بتوانند با آرامش خاطر بیشتری دست به سرمایه گذاری بزنند.

در این میان، یکی از اقتصادهای بزرگ جهان که همواره مورد توجه تجار ایرانی بوده است، اقتصاد پویای کشور چین می باشد. بازرگانی برادران بالازاده، با تجربه ای چندین ساله در تجارت مستقیم با چین و ارائه مشاوره در این زمینه به تجار ایرانی، آمادگی خود را برای همراهی شما در تجارت پیروزمندانه با کشورچین اعلام می دارد.

این شرکت آمادگی دارد تمامی امورات تجاری شما اعم از خرید، کنترل، حمل و نقل بین الملل، ترخیص، حمل و نقل داخلی و ... را در کنار تامین مترجم حرفه ای در کشور چین، انجام حواله های ارزی و تامین کانتینر و ... را انجام دهد.

در صورت احساس نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با دفتر بازرگانی بالازاده در ارتباط باشید. تقاضا داریم این نکته را مد نظر داشته باشید که جستجو و یافتن کالای یا کالاهای مورد نیاز در بازاری به این وسعت، امری تخصصی است و ما آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشیم .